loading...
سنگ صبور2
تنها(مهرداد) بازدید : 143 پنجشنبه 11 آذر 1395 نظرات (1)

می ده ای ساقی که می به درد عشق آمیز را

زنده کن در می پرستی سنت پرویز را

 

مایه ده از بوی باده باد عنبربیز را

در کف ما رادی آموز ابر گوهر بیز را

 

ای خم اندر خم شکسته زلف جان آمیز را

بر شکن بر هم چو زلفت توبه و پرهیز را

 

چنگ وار آهنگ برکش راه مست انگیز را

راه مست انگیز بر زن مست بیگه خیز را

 

 

سنایی غزنوی

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گیتی رسائی در تاریخ 1395/09/12 و 18:15 دقیقه ارسال شده است

دست های گرم و پیرت را

در دست می گیرم

با تو

به پنج سالگی می روم

خانه باصفایت

و لبخند پدربزرگ

و تمیزی همیشگی ات

کاش در همان خانه می ماندم

غم غربت اذیتم می کند

عزیزجان
پاسخ : من از عهد آدم تو را دوست دارم

از آغاز عالم تو را دوست دارم

چه شبها من و آسمان تا دم صبح

سرودیم نم نم: تو را دوست دارم

نه خطی، نه خالی! نه خواب و خیالی!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 144
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 160
  • بازدید ماه : 554
  • بازدید سال : 3,158
  • بازدید کلی : 40,068
  • کدهای اختصاصی