loading...
سنگ صبور2
تنها(مهرداد) بازدید : 171 پنجشنبه 29 مرداد 1394 نظرات (5)

نتیجه تصویری برای تصاویر فراق عاشقانه

با تو بودن بخدا  حس قشنگیست نرو

با تو شبهای سیاهم همه رنگیست نرو

تازه دل داشت خودش را بتو عادت می داد

بین دست من و تو معبر تنگیست نرو

مطمینم بروی سقف دلم می ریزد

راست می گویمت این خانه کلنگیست نرو

جای من نیستی و از دل من بی خبری

این خداحافظ تو نیز تفنگیست نرو

مانده ام تا چه بگویم که بمانی نروی....

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط صحرا در تاریخ 1394/06/11 و 21:19 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون که بهم سر زدی به خاطر همین که هوای دلت مثل هوای دل خودم بود خوشم اومد از وبت دوست خوبم تو هر دو سایتم لینکت میکنم در ضمن من هم لینکیهای خیلی خوبی دارم میتونی باهاشون مراوده داشته باشی مثل خودت گلن دوست عزیزمشکلکشکلک
پاسخ : سلام دوست عزیز
خوشحالم از اینکه هوای دلم با هوای دل دیگری نزدیک و تقریبا یکی است
سپاس از لینکتون ، شما هم لینکید
قطعا خودتون خیلی خوبین که همه رو خوب می بینی
از محبتت سپاسگزارم وخوشحال از اینکه بادوست عزیزی مث شما آشنا شدم

این نظر توسط صحرا در تاریخ 1394/06/11 و 11:10 دقیقه ارسال شده است

پستهاتون بسیار زیباستشکلک

سلام دوست خوبم خوشحال میشم بهم سر بزنیشکلک

به این دو آدرس هر کدوم دوست داشی بیا

http://zakhmiedel3.rozblog.com/


http://zakhmiedel3.blogfa.com/

منتظر عطر قدمهاتون هستمشکلک

این نظر توسط حاجیهــخانوم در تاریخ 1394/06/01 و 19:09 دقیقه ارسال شده است

با تو بودن بخدا حس قشنگیست نرو

با تو شبهای سیاهم همه رنگیست نرو

تازه دل داشت خودش را بتو عادت می داد

بین دست من و تو معبر تنگیست نرو

مطمینم بروی سقف دلم می ریزد

راست می گویمت این خانه کلنگیست نرو

جای من نیستی و از دل من بی خبری

این خداحافظ تو نیز تفنگیست نرو

مانده ام تا چه بگویم که بمانی نروی....

شکلک


فوق العاده بود
پاسخ : مرسی از این همه لطف و محبت
آیدی بده تا به وبت سر بزنم . خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
پاسخ : مرسی از این همه لطف و محبت
آیدی بده تا به وبت سر بزنم . خوشحال میشم تبادل لینک کنیم

این نظر توسط سمـانه در تاریخ 1394/05/30 و 11:57 دقیقه ارسال شده است

هیچ کس قفلی را بدون کلید نمی سازد.
خدا برای هر مشکل راه حلی قرار داده. شکلک
--------
آپم.
پاسخ : فدات بشم دوست عزیز که افتخار دادی و بهم سر زدی
اگه آی دی بدی خوشحال میشم بهت سربزنم و تبادل لینک کنم

این نظر توسط حمیدباب در تاریخ 1394/05/29 و 22:26 دقیقه ارسال شده است

با سلام
خدمت شما
سایت خوب و تقریبا عالی دارید و ما می خواهم در سایت شما تبلیغ کنیم پولی یا تبادل کدام هر چه زود تر به ما گزارش دهید
مدیر سایت فیزیک باز :اولین سایت علمی که منابع خارجی دارد و با اماری باور نکردنی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 144
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 532
  • بازدید سال : 3,136
  • بازدید کلی : 40,046
  • کدهای اختصاصی