loading...
سنگ صبور2
تنها(مهرداد) بازدید : 177 دوشنبه 25 خرداد 1394 نظرات (2)

چون زلف تو ام جانا در عین پریشانی

 

                                   چون باد سحرگاهم در بی سر و سامانی

من خاکم و من گردم من اشکم و من دردم

                                   تو مهری و تو نوری تو عشقی و تو جانی

خواهم که ترا در بر بنشانم و بنشینم

                                   تا آتش جانم را بنشینی و بنشانی

ای شاهد افلاکی در مستی و در پاکی

                                   من چشم ترا مانم تو اشک مرا مانی

در سینه سوزانم مستوری و مهجوری

                                   در دیده بیدارم پیدایی و پنهانی

من زمزمه عودم تو زمزمه پردازی

                                   من سلسله موجم تو سلسله جنبانی

از آتش سودایت دارم من و دارد دل

                                   داغی که نمی بینی دردی که نمی دانی

دل با من و جان بی تو نسپاری و بسپارم

                                   کام از تو و تاب از من نستانم و بستانی

ای چشم رهی سویت کو چشم رهی جویت ؟

                                   روی از من سر گردان شاید که نگردانی

 

رهی معیری

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط samira در تاریخ 1394/09/30 و 1:44 دقیقه ارسال شده است

افزایش بازدید و رنک گوگل رتبه الکسای وب شما با تبادل لینک رایگان با شیوه ای نوین در سایت:
http://hamejoorfile.linkn.ir

این نظر توسط arista در تاریخ 1394/03/31 و 13:02 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون از حضورتون تو وبم خوشحال میشم بازم سر بزنید وبتون واقعا جالبه
پاسخ : از لطفتون ممنونم .
حتما میام به وبت سر میزنم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 144
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 521
  • بازدید سال : 3,125
  • بازدید کلی : 40,035
  • کدهای اختصاصی